torsdag 2 juli 2009

Torsdag = Hey, lukta på mina knogar, de luktar akutmottagning och blod...

haha, asso min rubrik äger xD

idag har jag först varit hemma och typ...hållt på med lite allt möjligt :P
sedan blev det stallet och rida Grinde. Han kändes lite stel :/ men han var inte halt iaf =)
btw ska lillkatten tjabby snart ha kattungar :D sött :*

På väg hem stannada jag och joy för att bada =) najs! asskönt i vattnet asso!
Sedan kom Sofia hem till mig ;* Vi köpte melon (för 25 kr -.- det stog att den kostade 11 :p) och glass. MUMS! :D det är sommar det, hihi (: Sedan kollade vi på She's the man , den är så himla rolig :p efter det flummade jag och Sofia lite, vi drack kaffe och pratade minnen = 070707, inget slår det ;*
Sedan åkte Sofia hem :( Men vi ska ses snart igen, när hon kmer hem från Öland :D wiho!

Imorgon ska jag nog först hem till Dennis Jigblad, med pappa. Han har fått lungcancer :(:(:( och om den sprider sig (vilket den INTE ska!!!) kmer doktorn sätta ut dagar om hur länge han får leva... Men i Jesu namn ska han bli frisk! <3
Efter det ska jag till Evelina :) pusspå're!

Och på lördag ska vi på grillkväll hos familjen Ek, haha jag ska ta med min (patetiska:P) dagbok, så ska jag och Gabbi sitta och läsa i min och hennes dagbok tsm! Hahahahaha! :D det kmer bli bäst xD ;D

aja, sov gott allihopa :)

love from lollo

i have my dreams,
even though they changes all the time
but I will follow them,
even if I'm the only who believes that...

5 kommentarer:

fia sa...

haha rubriken xD
skabbis ska få ungar:D
Vi får ses efter öland:))<33

Camilla Vu sa...

Kostar ju 11kr per kg :P God natt<33

Imlosingmygrip sa...

Fia : Skabbis :D
ja det tycker jag =) <33

Imlosingmygrip sa...

Camilla : Men Camilla, den vägde ju inte direkt över två kilo :P haha, den var inte alls så stor xD <33

Camilla sa...

Lollo en melon brukar väga två kilo :) Jag lovar till och med tre. Haha <33