onsdag 1 juli 2009

Onsdag!

idag har det regnat och varit åska. bajs på det! men på kvällen klarnade det upp iaf :)
haha, jag och Joy somnade på eftermiddagen när det åskade :P haha, jag somnade på golvet, och jag mådde illa innan men det gick ju över när jag sov :P höh x)

Sedan var det stallet som gällde (efter lite muffinsbakande:]) vi mötte sofia på vägen så hängde på. Joy red ut med Grinde, sedan åkte vi hem , egentligen skulle vi badat men vi struntade i det :P Vi åkte till Konsum typ direkt och köpte snacks =( Jag ville inte egentligen, menmen ^^ Imorgon skriver vi på Godis/kak kontrakt :D hello smalalollo och nyttigt liv!
Nu ikväll har Joy och jag kollat på what a girl wants . Den filmen är riktigt bra, jag gillar Amanda Bynes filmer. Hon är verkligen en duktig skådis!

Imorgon skulle ju sarah och eve komma, men det blev inget... Men ska nog vara med Sofia en stund, sedan äre ju stallet å rida Grinde med, =) Förhoppningsvis blire fint väder med ;*

Menmen, sleep thight everyone.

love from lollo

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ska du fortsätta med att inte äta godis? Jag vill med inte äta det med det funkar inte :P <333

Imlosingmygrip sa...

Haha, jag skriver kontrakt :D haha, ska jag skriva ett till dig? ;) :D hihihihihi PUSS <3