söndag 5 juli 2009

Söndag

här sitter jag som en och annan dränkt katt. ^^ Cyklat hem från Vallsjöbaden i pissregn :p mysigt!
innan jobbet var det stallet =) Vi red ner Grinde till hagen :) Tack för underbar vecka sötgrinde :* du har gett mig sommarkänslor på riktigt ! <3


haha ful bild på Grinde, men endå ;)
Nu sitter jag på youtube och kollar hannahmontana xp höhöh ;) så mogen är jag!
Ska äta snart tror jag :) lite hungrig.


btw, haha jag är ingen dränkt katt länge :p haha, för jag har torkat nu ;) det tog lite längre tid än väntat med detta inlägg ^^
plus att min gitarr är sönder. SKIT! eller...en sträng är av :P hehe! så det är ju snart ordnat! ;)
aja, ha det bäst ;*

love from lollo


3 kommentarer:

Camilla Vu sa...

Sv: Haha, då måste dem vägt fel eller så vet ni inte hur mkt två kilo är :P Haha Puss<3

Sofie sa...

är du säker på att hesten inte är död?
den ser lite smått död ut o:
Sagt det förut och säger det igen - Fin blogg! :D<3

Imlosingmygrip sa...

Sofie ; hahahha, den sover bara, jag lovar =)

awh, tack <3 Din blogg är med superfin ;* <3