tisdag 7 juli 2009

Tisdag

nämen hejsan, idag är jag sjukling =[ magsjuka elr nåt, spydde igår och har kramp i magen. Bläh!
Men jag har min nya VIDEOKAMERA att leka med iaf! Jag köpte den igår,, wooho! ;) Den är skiiitsnygg, så det kanske kmer upp en och annan vidoe här =D höhö!

Jag är sjukt sugen på glass, men kan ju inte det än =( snyft! menmen life's goes on, vädret är bajs...som vanligt. Men tur det eftersom jag kmer sitta inne hela dagen ;) Har tittat på Hatching Pete , riktigt bra var den och inte så oförutsägbar som andra filmer från disneychannel =) Ska kolla på Princess Protection Program senare ^^

Men nu ska jag vara social mot min lillasyster och mamma. Skriver ikväll igen,
love from lollo

Smutsig spegel ;p



Sjukling ^^


3 kommentarer:

Camilla Vu sa...

Vill med ha en video karmera, jag är avis :P KryaKrya :)<3

Camilla Vu sa...

Sv: Klart du ska vara nöjd :) Jodå helt okej var dem. Kul att du tyckte dem var fina. du är helt klart snyggare :D<3

Sofie sa...

Du är sååå söt lollo!
kryaaaa på dej !<333