tisdag 7 juli 2009

Tisdag - Filmkväll!

hej igen, jag sitter och kollar på min andra film ikväll! Har kolalt på Sydney White och den var riktigt bra förresten! Och nu kollar jag på Lovewrecked , har sett den innan och den är riktigt rolig! Både med Amanda Bynes, har sagt det innan och säger det igen : Hon är en riktigt Duktig skådespelare (:
Här är en bild på henne (:

Jag mår för övrigt bättre, men jag har ont i huvudet och typ kramp i magen. Men det går framåt iaf , är nog som vanligt imorgon! =)

Btw, ska jag till Rallingsås imon kväll, yay! :) Skönt att åka iväg lite, ska på ett möte där med några från kyrkan. Josef frågade mig, hahhaahha det var superkul när han gjorde det. För min mobil ahde dött och när jag satte på den stog det att han hade ringt! Och när jag ringde upp han och frågade vad han velat, sa han att han inte hade ringt. Men sen när vi pratade så sa han typ såhär att han ville att några ungdomar från kyrkan skulle med också, och det var därför han hade ringt. Haha, alltså hade han ringt :p hahah :D HILARIOS! ^^

Aja, orkar inte skriva mer och jag vet att ni inte orkar läsa mer ;) hihi!

love from lollo

2 kommentarer:

Camilla Vu sa...

Haha :P Ha så kul i Rallingsås :)
Sv: Ingen vet att jag är snyggast för jag är inte det :P Du är<3

Camilla Vu sa...

Sv: ja det får vi göra :D Du är massa bätrtre och massa snyggare än mig <33