lördag 4 juli 2009

Lördag - jag är trött!

Jahopp, det blev att åka till Eve igår då. Hon tvingade mig att sova över :D haha, ;)
Vi var första hemma hos henne, föurom när vi köpte glass :p Eve lindade min högra handled för jag är öm i den =( har stukat den...
sedan var vi vid Östanå med Curry. Fast vi var jättefå, så först badade jag och Eve . Sedan åkte alla hemma till Burning, där spelade vi Guitarhero typ ^^ Vi var där till tio, sedan åkte vi hem till Eve igen.
Det regnade =( Annars hade vi sovit ute på studsmattan >.< Men vi satt iaf på hennes altan i några timmar och snackade ^^ mysigtmysigt.
Sedan när vi skulle sova så typ pratade vi lite, sedan somnade jag typ direkt :P haha, Eve var vaken aslänge ^^ Klockan var då kanske runt halv två

Vid sju typ gick vi upp igen, haha Eve drog ur luften ur min luftmadrass för att jag skulle vakna xD hahahahah! Vi tog typ bara på oss kläder, och Eve följde mig till bussen. ^^ Det vara bara jag på hela bussen :P
Jag var väl hemma runt halv nio, så nu har jag ätit lite och kollat på tv. Plus slappat vid datorn dåe ^^
Tack för Dagen/Kvällen/Natten Evelux ;*

Aja, puss allihopa, jag är trött.

love from lollo

4 kommentarer:

Camilla sa...

Sv: Haha aa det var skit kul. Så tröga är vi. :)Du är sötare <3

Anonym sa...

haha xD du glömde skriva hur skillad jag är på att linda också ;)
det var askul att du kunde sova över:D tack själv! Du betyder<3

Anonym sa...

haha xD du glömde skriva hur skillad jag är på att linda också ;)
det var askul att du kunde sova över:D tack själv! Du betyder<3

Imlosingmygrip sa...

Evelina: haha, sorry Eve (a) jaa vi hade ju superkul :*
du betyder min älskade vän! <3