onsdag 8 juli 2009

Onsdag.

Tjenixen!
Ikväll har jag varit i Rallingsås på möte med Johannes Amritzer, riktigt bra =) Var där med några från kyrkan, exempelvis Caroline, Ninni och Josef. Men träffade även David och Filip från min gamla klass. Men pappa och jag åkte hem tidigt och sådär, men det var en trevlig kväll. Fast det hände en lite pinsam sak, haha :P men det är väl sånt man får leva med :P
Ska nog dit igen på fredag om jag får med någon mer. Då är det Mikael Alfven som predikar. =)
Nu sitter jag här och klockan är 23.18 och om 42 minuter så fyller min lillasyster år.Joy fyller fjortis, men egenligt mig är hon redan en tvättäkta fjortis :D hehe!
Mamma och Joy tittar på Sagan om ringen i vardagsrummet så jag hör ju allt från mitt rum . och guud vad jag älskar dessa filmer! Helt galet! All musik, allting verkligen. :D Ska läsa böckerna nu i sommar, måste det! Började ju läsa ettan i vintras, och jag hann väl med halva elr nåt... Men jag hann inte sen pga allt skolarbete :(
Dagens Outfit
Svart pannband : Glitter
Svart linne : Ett från Ullared och ett från Åhlens
Schackrutig ballongkjol : Designes by moi
Svarta leggings : Ullared
Schackrutiga converseskor : JC

Btw, jag lovar att städa speglen snart, hahaha :)

Aja, ska äta lite kvällsmat nu. skriver imon. PUSs!

love from lollo

1 kommentar:

Camilla Vu sa...

Har du gjort kjolen sj? :O